خانه » بلاگ » بازی و سرگرمی » بهترین بازی های بتل رویال

بهترین بازی های بتل رویال

بهترین بازی بتل رویال battle royale game

بهترین بازی های بتل رویال ؛ بازی‌های بتل رویال در هشت سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده‌اند و از مجموعه‌ای از مدهای خاص به یکی از بزرگترین ژانرها در کل بازی تبدیل شده‌اند. در طول چندین سال گذشته، Apex Legends، Call of Duty: Warzone، و ده‌ها بازی بتل رویال دیگر به بلاک‌باسترهایی مانند Fortnite و PUBG پیوسته‌اند و این سبک را به جریان اصلی تبدیل کرده‌اند. تعداد بسیار زیادی برای شمارش وارد رینگ شده‌اند، اما تعداد کمی از آنها سلطنت کرده‌اند.

بتل رویال ممکن است به‌عنوان ژانر مد روز در راه باشد (به‌نظر می‌رسد فعلاً این افتخار متعلق به شاخه BR، تیرانداز استخراج است)، اما همچنان راهی سرگرم‌کننده و متمایز برای رقابت در مقیاس گسترده است. با گسترش بتل رویال، بسیاری از بازی‌ها پیچش‌های خاص خود را مانند قدرت‌های قهرمان، طلسم‌های جادویی و توانایی احیای هم‌تیمی‌های افتاده را معرفی کرده‌اند.

در اینجا بهترین بازی های بتل رویال که باید در سال ۲۰۲۳ بازی کنید، آورده شده است.

Apex Legends

بازی محبوب بتل رویال Respawn در پنجمین سالگرد تولدش عرضه می‌شود، و از میان بازی‌های بتل رویال که در طول سال‌ها ماندگار شده‌اند، Apex Legends ممکن است ثابت‌ترین آنها باشد. سال‌ها به‌روزرسانی‌ها شاهد تغییرات بزرگی در قوانین مانند نحوه تولید سپرها بوده‌اند، و هر فصل سلاح‌ها را کمی جابه‌جا می‌کند، اما به ندرت Respawn حلقه اصلی خود را از هدف‌گیری ماندگار، تیز و تحرک ماهرانه تغییر داده است. Respawn سنت خود را از سری Titanfall با حرکات بازیکنان عالی و سلاح های هیجان انگیز ادامه داد و فهرست قهرمانان همچنان در حال رشد است.

بهترین بازی بتل رویال battle royale game

Fortnite

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷ | سازنده: Epic Games | فروشگاه Epic Games

هیچ بازی بهتر از Fortnite نیست که با زمانه پیشرفت کند. حس بتل رویال اپیک دیگر همیشه سرفصل اخبار نیست، اما برای میلیون‌ها نفری که هنوز روزانه وارد سایت می‌شوند، جعبه‌پشتی در حال تکامل فورتنایت از ابزارها، سلاح‌ها و عناصر نقشه تعاملی بی‌نظیر است. این نشان دهنده ضعف فورتنایت است که یکی از محبوب‌ترین راه‌های بازی این روزها بدون هیچ ساختمانی یا نمونه‌برداری از حالت‌ها و نقشه‌های گسترده ساخته شده توسط جامعه است.

بهترین بازی بتل رویال battle royale game

Call of Duty: Warzone

تاریخ انتشار: ۲۰۲۰| توسعه دهنده: Infinity Ward| Steam، Battlenet

Warzone تنها حدود سه سال است که تغییرات زیادی را به خود دیده است، اما به نظر می رسد که Activision بالاخره در حال فروپاشی است. پس از غروب خورشید Warzone اصلی در ماه سپتامبر، Warzone 2 “2” خود را از دست داد و ما به نقطه اول برگشتیم. Raven و Infinity Ward بیشتر سال ۲۰۲۳ را صرف لغو تغییرات نامطلوب در اسلحه ها و حرکت Warzone 2 کردند. اکنون پایدار است و استودیوها انتخاب عاقلانه‌ای را انجام دادند تا مطمئن شوند بازیکنان همیشه می‌توانند بین بازی‌های سنتی بتل رویال و نوع محبوب respawn-friendly یعنی Resurgence یکی را انتخاب کنند. حالت عجیب و غریب، اما سرگرم کننده استخراج DMZ را به ترکیب اضافه کنید، و تعداد زیادی بازی به صورت رایگان در آنجا وجود دارد.

بهترین بازی بتل رویال battle royale game

PUBG: Battlegrounds

تاریخ انتشار: ۲۰۱۷| توسعه دهنده: PUBG Corp | Steam

بتل رویال که این ژانر را روی نقشه قرار داده است، حتی اگر دیگر در مورد آن نشنیده باشید، همچنان محبوبیت زیادی دارد. علیرغم تبدیل شدن به پرتحرک‌ترین بازی زمان خود، هنوز هیچ بتل رویال زنده‌ای وجود ندارد که کاملاً شبیه آن بازی کند. اگر به بازی اسلحه‌ای هم‌تراز با میلسیم با اصابت گلوله نابخشودنی، پس زدن زیاد و سبک هنری واقع گرایانه علاقه دارید، PUBG جایی است که این روزها در آن قرار دارد. در طول مسیر، کرافتون با تغییرات قوانین و تغییرات نقشه با الهام از دیگر مراحل این ژانر، مانند سیستم شانس دوم گولاگ، فرصت‌های بازپرداخت و حالت‌های بازی، آزمایش کرده است.

بهترین بازی بتل رویال battle royale game

Naraka: Bladepoint

تاریخ انتشار: ۲۰۲۱| توسعه دهنده: ۲۴ Entertainment| بخار

محبوب ترین بازی بتل رویال که شما بازی نمی کنید. Naraka: Bladepoint یک هنر رزمی نبرد رویال است که نشان دهنده یک چرخش تازه و بسیار مورد نیاز در این ژانر است. ۶۰ بازیکن، که همگی به قلاب‌های دست و پنجه نرم می‌کنند، در نبردهای تنومند با استفاده از شمشیر، نیزه، مشت و گاهی اوقات یک اره برقی عظیم با هم درگیر می‌شوند. انیمیشن‌ها سریع و بی‌وزن هستند، حرکت هیجان‌انگیز و روان است، و برخلاف تقریباً سایر بازی‌های بتل رویال، ابزارهای خلق شخصیت در سطح بالایی قرار دارند.

بهترین بازی بتل رویال battle royale game
بهترین بازی بتل رویال battle royale game