خانه » بلاگ » بازی و سرگرمی » ۵ تا از بهترین بازی چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳

۵ تا از بهترین بازی چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳

5 تا از بهترین بازی چند نفره 2023

بهترین بازی های چند نفره ۲۰۲۳ ؛ سال ۲۰۲۳ قطعا یک سال منحصر به فرد برای بازی بود. با تعداد زیادی عناوین خارق العاده منتشر شده، بسیاری در مورد اینکه کدام بهترین است بحث کرده اند. در میان این بازی ها، لیستی از عناوین چند نفره وجود دارد. بنابراین کدام بازی های چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳ بهترین بودند؟

در اینجا لیستی از پنج بهترین بازی چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

بهترین بازی چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳

بازی های ویدیویی چند نفره از ابتدای بازی بسیار محبوب بوده اند. در آن روزگار، بازی مانند Super Mario Bros با دوستان بازی را تغییر می داد.

اما اکنون، در سال ۲۰۲۳، بسیاری از اینکه بازی‌های ویدیویی چند نفره تا کجا پیش رفته‌اند، به وجد آمده‌اند. در اینجا بهترین بازی های چند نفره سال ۲۰۲۳ آورده شده است.

۵. دیابلو ۴ (Diablo IV)

در حالی که ممکن است Diablo IV یک بازی چند نفره آنلاین نداشته باشد، کمپین همکاری آن یکی از مواردی است که مورد علاقه بسیاری قرار گرفت. کاوش در اعماق جهنم و دفع شیاطین کاری است که باید با یک دوست انجام شود.

Diablo IV به راحتی بهترین انتخاب برای یکی از بهترین بازی های چند نفره ۲۰۲۳ است.

دیابلو 4 - بهترین بازی چند نفره 2023

۴.مبارز خیابانی ۶ (Street Fighter 6)

Street Fighter 6 یک نسخه عظیم برای بازی های چند نفره امسال بود. با توجه به تعداد زیادی تورنمنت بزرگ که برای سال آینده اعلام شده است، این عنوان به شتاب باورنکردنی خود ادامه داده است. مردم از زمان انتشار این بازی عاشق بازی کردن آن بوده اند.

چه از بازی های مبارزه ای لذت ببرید یا نه، نمی توانید انکار کنید که Street Fighter 6 یکی از بزرگترین و بهترین بازی های چند نفره منتشر شده در سال ۲۰۲۳ است.

مبارز خیابانی 6 - بهترین بازی چند نفره 2023

۳. جزیره مرده ۲ (Dead Island 2)

Dead Island 2 وقتی در آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد، دنیای بازی‌ها را طوفانی کرد. این برداشت منحصربه‌فرد از آخرالزمان زامبی‌ها به بازی عالی برای چند نفره co-op تبدیل شد. علیرغم اینکه عنوان Dead Island 2 را به خود اختصاص داده است، این در واقع سومین قسمت از این فرنچایز است و در طول انتشار با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شد.

به دنبال یک بازی سرگرم کننده چند نفره برای بازی هستید؟ خوشبختانه بازی Dead Island 2 از نظر گیم پلی Co-op چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

جزیره مرده 2 - بهترین بازی چند نفره 2023

۲. کانتر استریک ۲ (Counter-Strike 2)

Counter-Strike 2 که یکی از بزرگ‌ترین نسخه‌های سال ۲۰۲۳ است، هر باکسی را که یک بازی چند نفره باید باشد بررسی می‌کند. این بازی ویدیویی موردانتظار، یک تیراندازی سریع FPS است که به بازیکنان یک برداشت منحصر به فرد از حالت محبوب جستجو و نابودی Call of Duty می دهد. نه تنها این، بلکه بازی کاملاً رایگان است.

بازی Counter-Strike 2 یکی از بهترین بازی های چند نفره سال ۲۰۲۳ است.

کانتر استریک 2 - بهترین بازی چند نفره 2023

۱. جنگ مدرن ۳ (Modern Warfare III)

Call of Duty’s Modern Warfare III انتظارات زیادی را قبل از انتشار اواخر آن در سال ۲۰۲۳ ایجاد کرد. از آنجایی که Modern Warfare II آنطور که طرفداران انتظار داشتند کار نکرد، بسیاری انتظار داشتند که قسمت سوم بسیار بهتر باشد. خب، خوشبختانه، Modern Warfare III ارائه شد و بسیاری در مورد گیم پلی چند نفره آن هیپ شده اند.

Call of Duty همیشه در دنیای چندنفره پیشرو بوده است و Modern Warfare III نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جنگ مدرن 3 - بهترین بازی چند نفره 2023