خانه » بلاگ » اینترنت سازمانی

اینترنت سازمانی چیست؟

اینترنت سازمانی

اینترنت سازمانی ؛ اینترنت سازمانی بر پایه پهنای باند اختصاصی بنا شده ، پهنای باند اختصاصی با اتصالی که به طور خاص برای شما فراهم می‌کند در مقابل اینترنت اشتراکی که در آن شما پهنای باند خود را با سایر کاربران به اشتراک می‌گذارید، قرار می‌گیرد.

حال اینکه اینترنت سازمانی ، اینترنتی نیست که محدودیت مشخصی داشته باشد. در واقع نوعی از اینترنت پرسرعت است که می توان در انواع مختلفی آن را پیاده سازی کرد. این اینترنت در تقسیم بندی های مختلفی تحویل سازمان ها و انواع شرکت ها داده می شود تا بتوانند به بهترین نحو خدمات خود را ارئه دهند.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها وجود دارند که ادامه فعالیت تجاری آنها وابسته به اینترنت است، اینترنت اشتراکی دارای محدودیت‌هایی است که در بسیاری از شرایط توان پاسخ‌گویی به نیازهای ارتباطی آنها را ندارد و مشکلات عملکردی ازجمله کاهش سرعت در دوره‌های اوج استفاده را ایجاد می کند.

با این حال، اکثر کسب و کارها نمی توانند مشکلات اینترنت یا اتصال کند را تحمل کنند. اینترنت سازمانی ، دسترسی شرکت‌ها و سازمان‌ها را به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود.

بلوط با ارایه راهکارهای سازمانی امکان دسترسی شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز دانشگاهی و سایر اپراتورها را به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا و کیفیت فوق‌العاده از طریق بسترهای رادیویی امکان‌پذیر می‌سازد. اینترنت سازمانی بلوط بدون محدودیت‌های اینترنت اشتراکی ارائه می‌شود و سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند.

بلوط سرویس اینترنت سازمانی را در حال حاضر به بربستر ارتباط وایرلس و به صورت نقطه به نقطه (PTP) ارایه می‌شود.

از مهم‌ترین خدمات اینترنت سازمانی

پهنای باند اختصاصی از پایدارترین انواع اینترنت سازمانی است که عملکرد و سرعت بالایی دارد. شرکت‌ها و سازمان‌ها، با خرید اینترنت سازمانی با پهنای باند اختصاصی، به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا، کمترین تاخیر و کیفیت پایدار دسترسی خواهند داشت. این سرویس به صورت کاملاً اختصاصی برای مشتریان ارائه می‌شود.

ویژگی اینترنت سازمانی

  • اتصال قابل اعتماد برای نیازهای روزمره کسب و کار
  • همتاسازی گسترده اتصال سریع و قابل اعتماد را ارائه می دهد
  • ۹۹.۹۹٪ در دسترس بودن ، سرویس SLA با هدف جبران خسارت : این خدمات را می‌توان مهم‌ترین تفاوت با سرویس اشتراکیاست. شرکت ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی متعهد می‌شود که کمترین میزان تاخیر و پینگ را شما تجربه خواهید کرد.

عالی برای شما

سرویس اینترنت سازمانی بلوط مناسب :

  • شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • مراکز داده
  • شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی
  • سازمان‌ها و صنایع
  • کسب‌وکارهای بزرگ آنلاین

جهت مشاوره و راه اندازی اینترنت سازمانی با واحد فروش پهنای باند اینترنت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

اینترنت سازمانی