خانه » بلاگ » پاورلاین

پاورلاین چیست؟

پاورلاین

پاورلاین ؛ محصولات پاورلاین Powerline سیم کشی برق خانه را به کابل شبکه تبدیل کرده و سیگنال ها را به هر اتاق منتقل می کنند. شما می توانید در هر جایی که پریز برق وجود دارد، یک شبکه پاورلاین Powerline ایجاد کنید و نیازی به کابل های اترنت گران قیمت و پیچیده را از بین ببرید.

برای تشکیل یک شبکه پایه پاورلاین، به حداقل دو دستگاه پاورلاین، چه با سیم و چه بی سیم نیاز دارید. ترکیبات مختلف محصولات پاورلاین Powerline به ایجاد یک شبکه پایدار و یکپارچه در سراسر خانه شما کمک می کند.

چه کسی به پاورلاین نیاز دارد؟

پاورلاین Powerline برای افرادی که در خانه های بزرگ با دیوارهای ضخیم و چندین طبقه زندگی می کنند و همچنین افرادی که مایل به راه اندازی آسان یک شبکه جدید هستند ایده آل است.

برخی از افراد ممکن است توسعه دهنده های محدوده را برای گسترش شبکه روتر خود انتخاب کنند. با این حال، گاهی اوقات دیوارها و کف های ضخیم سیگنال های WiFi تقویت شده توسط افزایش دهنده برد را مسدود می کنند و همچنان مناطق مرده در خانه شما باقی می مانند.

با آداپتورهای پاورلاین ، نیازی به سوراخکاری یا نصب سیم نیست. شما می توانید سیم کشی برق خانه خود را به راحتی به یک شبکه پرسرعت تبدیل کنید. هر آداپتور منفرد به عنوان یک پورت LAN قابل حمل عمل می کند و یک شبکه سیمی و بی سیم را بدون توجه به موانع فیزیکی به هر مکانی در خانه شما که یک پریز وجود دارد، منتقل می کند.

پاورلاین

ویژگی های پاورلاین

سرعت های بالا پاور لاین

با استفاده از فناوری پیشرفته HomePlug AV/AV2، محصولات Powerline انتقال داده های پایدار و با سرعت بالا را در جایی که پریز برق وجود دارد، ارائه می دهند. به لطف لینک های پاورلاین قابل اعتماد، به صورت HD، بازی آنلاین پخش کنید و فایل های حجیم را بدون وقفه دانلود کنید.

سرعت وای فای

اکثر دستگاه های Powerline بی سیم از استاندارد AC پشتیبانی می کنند. می‌توانید بدون زحمت یک شبکه بی‌سیم را برای اشتراک‌گذاری با تمام دستگاه‌های WiFi خود در خانه یا محل کار خود گسترش دهید.

پاورلاین

پورت های اترنت برای اتصالات سیمی

با پورت های اترنت، آداپتورهای Powerline می توانند چندین اتصال سیمی پرسرعت و قابل اعتماد را به طور همزمان برای دستگاه هایی مانند تلویزیون های هوشمند، رایانه های شخصی و کنسول های بازی اجرا کنند.

سوکت برق اضافی برای دستگاه های اضافی

سوکت برق یکپارچه به این معنی است که Powerline می تواند مانند یک پریز برق سنتی استفاده شود. به سادگی دستگاه یا کابل داخلی خود را وصل کنید، گویی یک پریز دیواری معمولی است.

پاورلاین

سوالات متداول

۱. چند آداپتور پاورلاین Powerline را می توان به یک شبکه اضافه کرد؟

بستگی به نوع دستگاه پاورلاین شما دارد. برای یافتن مدل خود و حداکثر تعداد دستگاه های مربوطه می توانید به “Max nodes in one powerline network” مراجعه کنید.

۲. آیا می توانم از دستگاه های پاور لاین در سراسر طبقات خانه خود استفاده کنم؟

اگر این طبقات از یک مدار الکتریکی بدون فیلتر استفاده کنند، دستگاه های پاور لاین می توانند در سراسر طبقات کار کنند.

۳. آیا دستگاه های پاور لاین دارای الزاماتی در پریزها هستند؟

دستگاه های پاورلاین Powerline برای انتقال داده ها به مدار الکتریکی متکی هستند، در حالی که نوارهای برق معمولاً مورد استفاده ممکن است سیگنال های فرکانس بالا را فیلتر کنند. بنابراین، وصل کردن دستگاه های پاور لاین روی یک نوار برق ممکن است بر عملکرد تأثیر بگذارد. توصیه می کنیم تمام دستگاه های پاور لاین را روی دیوار وصل کنید.

*حداکثر نرخ سیگنال پاورلاین Powerline، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات HomePlug AV/AV2 مشتق شده است. توان عملیاتی داده پاورلاین و برد پاورلاین تضمین نشده است و در نتیجه شرایط شبکه و عوامل محیطی، از جمله تداخل الکتریکی، حجم ترافیک و سربار شبکه، قطع کننده مدار AFCI و قرار گرفتن پاورلاین در یک مدار جداگانه، متفاوت خواهد بود.

*حداکثر نرخ سیگنال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. توان عملیاتی واقعی داده های بی سیم و پوشش بی سیم تضمین نشده است و در نتیجه شرایط شبکه، محدودیت های مشتری، و عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، موانع، حجم و تراکم ترافیک، و مکان مشتری متفاوت خواهد بود.

*سازگار با تمام آداپتورهای HomePlug AV و AV2 Standard Powerline. این محصول ممکن است با روترها یا دروازه های دارای سیستم عامل تغییر یافته، مبتنی بر برنامه های منبع باز، یا غیر استاندارد یا قدیمی سازگار نباشد.

پاورلاین