خانه » بلاگ » اینترنت اختصاصی

اینترنت اختصاصی DIA چیست؟

اینترنت اختصاصی

دسترسی به اینترنت اختصاصی DIA – این اتصالی است که از طریق اترنت یا لینک ارتباط خصوصی ارائه می شود و با سایر مشتریان به اشتراک گذاشته نمی شود. در حالی که معمولاً با قیمت‌های بالاتری عرضه می‌شود،  ویژگی‌های تجاری و سرعت بالاتری نسبت به بسیاری از گزینه ها دسترسی به مشترک ارائه می‌کند.

دسترسی به اینترنت اختصاصی چیست؟ انتخاب سرویس اینترنت برای کسب و کار

اینترنت اشتراکی یا اختصاصی بودن اتصال معمولاً هنگام انتخاب یک سرویس اینترنت خانگی در نظر گرفته نمی‌شود، اما برای عملکرد برنامه‌های تجاری شما بسیار مهم است. اینترنت اشتراکی زمانی که چندین کاربر سعی می‌کنند همزمان به اینترنت دسترسی داشته باشند، عملکرد آن می‌تواند تحت تأثیر قرار گیرد.

دسترسی به اینترنت اشتراکی به مشتریان این امکان را می دهد که با قیمت پایین سرعت بالایی داشته باشند. در برخی موارد، مشکلات عملکردی همراه با کاهش سرعت در دوره‌های اوج استفاده را ایجاد کند.

اینجاست که دسترسی به اینترنت اختصاصی (DIA) وارد می شود. با اینترنت اختصاصی، مقدار مشخصی از پهنای باند برای کسب و کار شما در دسترس است و با سایر مشتریان به اشتراک گذاشته نمی شود.

دسترسی به اینترنت اختصاصی dedicated internet گرانتر از دسترسی به اینترنت اشتراکی است. با این حال، اکثر کسب و کارها متوجه می شوند که افزایش بهره وری در واقع هزینه افزایش یافته دسترسی اختصاصی به اینترنت را جبران می کند. داشتن یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد در هنگام انجام تجارت مهمتر از همیشه است.

اینترنت اختصاصی

مزایای ارتقاء به اینترنت اختصاصی DIA عبارتند از :

عملکرد بهتر برنامه:

سازمان های بیشتری نسبت به قبل از برنامه های کاربردی مبتنی بر ابری برای انجام تجارت استفاده می کنند. این برنامه ها مانند Salesforce، Cisco Webex و Microsoft Office 365 از طریق یک اتصال اینترنتی پایدار قابل دسترسی هستند.

سرعت آپلود و دانلود همزمان:

دسترسی به اینترنت اختصاصی DIA معمولاً شامل سرعت آپلود و دانلود همزمان است. این بدان معناست که پهنای باند شما سرعت بارگذاری و دانلود یکسان را تضمین می کند.

امنیت شبکه بیشتر:

دسترسی به اینترنت اختصاصی (DIA) از اتصال شبکه خصوصی استفاده می کند، در حالی که دسترسی به اینترنت اشتراکی از اتصال عمومی استفاده می کند. شبکه شما در یک اتصال عمومی آسیب پذیرتر است.

بسیار قابل اعتماد برای کمک به آنلاین نگه داشتن کسب و کار شما و عملکرد آن

دسترسی به اینترنت اختصاصی dedicated internet به مشتریان به لطف قراردادهای سطح خدمات، سطح بالایی از خدمات را تضمین می کند.اگر کسب و کار شما برای ارائه ویدئوها، انتقال فایل های حجیم یا پشتیبانی از تعامل بی درنگ به اینترنت متکی است، یک اتصال اینترنتی اختصاصی ممکن است مناسب باشد.

عالی برای شما

سرویس اینترنت اختصاصی dedicated internet مناسب :

  • شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • مراکز داده
  • شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی
  • سازمان‌ها و صنایع
  • کسب‌وکارهای بزرگ آنلاین

جهت مشاوره و راه اندازی سرویس با واحد فروش پهنای باند اختصاصی بلوط تماس حاصل فرمایید.

اینترنت اختصاصی