شبکه ارتباطات بلوط بصورت انحصاری پروژه میپذیرد.

خدمات بلوط

پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی)

پهنای باند اختصاصی (Dedicated)

شبکه ارتباطات بلوط با در اختیار داشتن چندین پاپ‌سایت، امکان برقراری ارتباط بی‌سیم جهت ارسال و دریافت پرسرعت و مطمئن اطلاعات را فراهم نموده است و این آمادگی را دارد که سرویس پهنای باند اختصاصی را در اسرع وقت برای متقاضیان راه‌اندازی نماید.

اینترنت بی‌سیم تجاری

اینترنت بی‌سیم تجاری

استفاده از اینترنت بی‌سیم بهترین راه پیشنهادی شبکه ارتباطات بلوط به کاربران تجاری و شرکتی است .این سرویس (اینترنت وایرلس) به واسطه ویژگی‌های فنی خود، امکان برقراری ارتباط محاوره‌ای راه دور، ویدئو کنفرانس و امکانات دیگری همچون VoIPرا برای کاربران خود با کیفیت مناسب فراهم می‌نماید .

اینترنت بی‌سیم خانگی بلوط

اینترنت بی‌سیم خانگی

در شرایطی که دسترسی به اینترنت از طریق شبکه تلفن شهری  مقدور نبوده و یا راه‌حل‌های ADSL جوابگوی نیاز کاربران اینترنت نباشد. استفاده از اینترنت وایرلس (بی‌سیم) بلوط بهترین راه پیشنهادی به کاربران است.

پاورلاین

ارتباط نقطه به نقطه VPN

یکی دیگر از راهکارهای پهنای باند بلوط ، راهکار اتصال نقطه به نقطه است که برای ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی برای اتصال دو یا چند نقطه از سازمان یا شرکت و ارسال و دریافت اطلاعات به کار می‌رود. بسیاری از سازمان‌ها  و شرکت ها برای برقراری ارتباط امن میان دفترها و شعب خود به بستری پایدار و اختصاصی شده نیازمندند.

اینترنت پرسرعت ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

اینترنت ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها

بلوط امکان استفاده از اینترنت پرسرعت را برای تمامی ساکنین مجتمع فراهم می کنند. در این روش ابتدا اینترنت به وسیله لینک های بی سیم تا مجتمع رسانده شده ، سپس به هر یک از واحدها از طریق کابل شبکه و یا حتی سیم های برق اینترنت پرسرعت داده می شود.

فروشگاه بلوط

فروش و مشاوره تجهیزات شبکه

شبکه ارتباطات بلوط BCN ارائه خدمات آنلاین در زمینه فروش تجهیزات شبکه و IT همراه با گارانتی رسمی این محصولات و با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه طراحی شبکه در بستری امن  ارائه می نماید.

چرا شبکه بلوط ؟

ما ابزارها را داریم

باداشتن پاپ سایت متعدد، محدوده گسترده پوشش اینترنت بی سیم

ارتباط پایدار

تضمین ارائه سرویس با پایداری ۹۹٪ و تامین پهنای باند اینترنت از چند مسیر و بستر مختلف

تنوع طرح و تعرفه

با تنوع سرویس در بستر خانگی و تجاری ، تعرفه سرویس ها متنوعی را در اختیار مشترکین قرار میدهد.

گارانتی معتبر محصولات

گارانتی محصولات می‌تواند به خریدار اطمینان بیشتری دهد و اعتبار یک مجموعه را نمایش دهد، تمام محصولات بلوط دارای گارانتی می‌باشند.

۱۵ سال تجربه

شبکه ارتباطات بلوط BCN از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه شبکه‌های ارتباطی ، شبکه و اینترنت بی‌سیم آغاز نمود.

پشتیبانی فوق‌ حرفه‌ای

با نیروی با تجربه و متخصص و پشتیبانی و مانیتورینگ شبانه‌روزی از طریق NOC

مشتریان & همکاران