پشتیبانی 

     


مشترک می‌تواند از خدمات Customer Support گروه شبکه ارتباطات بلوط متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را در هر ساعت از شبانه روز برعهده دارند، استفاده نماید. برای ارتباط با این واحد می‌توانید با شماره تلفن مستقیم 33378900    تماس گرفته، مشکلات و سئوالات خود را به آدرس آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید.
خدمات پشتیبانی حضوری
در صورت عدم رفع مشکل به صورت تلفنی واحد Customer Support آماده رفع مشکلات موردی مشترک بصورت مراجعه حضوری در محل است. پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری گروه شبکه ارتباطات بلوط در راستای مشتری مداری و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه تا ساعت 9 شب آماده ارائه خدمات حضوری هستند.
خدمات حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات
ارتباط با واحد Customer Care شرکت به منظور پیگیری مشکلات، تسریع در انجام نیازهای خاص مشتری و ... از دیگر خدمات به مشتریان شبکه ارتباطات بلوط است. این واحد مسئولیت رسیدگی به انتقادات، پیشنهادات و یا هر موضوع دیگری که به تشخیص شما می‌توانید برای ارائه بهتر سرویس مفید باشد را برعهده دارد. شما از طریق وب‌سایت شرکت ( فرم انتقاد بر روی وب‌سایت شرکت ) بخش کاربران و یا تماس با تلفن 33378900 می‌توانید موضوعات مورد نظر را با این واحد مطرح نمایید.

 

شماره تلفن و آدرس‌های پست الکترونیک بخش‌های مورد نیاز شما
بخش نحوه برقراری تماس
پشتیبانی و رسیدگی به شکایات 33378900 و آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
فروش ADSL / Shared Wireless/SMS/ VoIP 33378924 و آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید
حامی مشترکین و رسیدگی به شکایات 33378900 و ثبت شکایت ورسیدگی به درخواست ها از طریق بخش کاربران